Friday, October 10, 2014

Soalan-soalan Lazim Cypreme (FAQ)


Apakah CYPREME?

=====

Cypreme Adalah Penawar Moden Untuk Menyembuhkan Penyakit Kencing Manis Dan Menurunkan Kadar Gula Dalam Darah.


Apa Kandungan Cypreme?

=====

4 Kandungan Utama Dalam Cypreme

1-Zeolite

2-Amber/Getah Pokok Pine

3-Garam Mineral

4-Air Zam-Zam


Apa Kegunaan Setiap Kandungan?

==========

1-Zeolite: Zeolite Digunakan Untuk Menghaluskan Molekul2 Cecair Cypreme Supaya Lebih Halus,Cepat Dalam Proses Pemulihan

Zeolite Juga Digunakan Untuk Menarik Kuman,Toxin Dan Mengeluarkannya Semasa Buang Air Kecil/Besar


2-Amber/Getah Pokok Pine

Seorang Saintis Masyhur Yang Pernah Memenangi Hadiah Nobel, Dr Henri Coanda Mendakwa, Ada Lima Lima Tempat Di Dunia Di Mana Penduduknya Merekodkan Purata Umur Terpanjang Iaitu Suku Kaum Di Peru; Ecuador; Georgia; Mongolia Dan Lembah Hunza Di Banjaran Karakoram, Pakistan.

Di Antara Lima Suku Kaum Ini, Kaum Hunza Berada Di Senarai Teratas Purata Umur Panjang Iaitu Antara 100 Tahun Hingga 140 Tahun, Hampir Melebihi Separuh Purata Umur Manusia.

Kawasan Pergunungan Lembah Hunza Banyak Dikelilingi Pokok Pine Cypress. Namun, Apakah Hubung Kait Pokok Ini Usia Panjang Kaum Hunza? Persoalan Demi Persoalan Terus Bermain Sehinggalah Ia Berjaya Dirungkai Saintis Dan Ulama Islam Selama Lebih 50 Tahun.

Rahsia Usia Panjang Kaum Hunza Sebenarnya Datang Dari Kawasan Mereka Sendiri. Kaum Hunza Mendapat Sumber Air Utama Dari Telaga Dan Mata Air Glasier. Akar Dari Pokok Pine Cypress Dan Getah Menjalar Masuk Dan Jatuh Ke Dalam Sumber Air Mereka. Kadangkala Ada Daun Dan Buah Pokok Pine Cypress Jatuh Dan Menjadi Sebati Dalam Sumber Air Utama Kaum Hunza.

Sehubungan Itu, Rahsia Pokok Pine Cypress Secara Tidak Langsung Dikatakan Memberi Kelebihan Kepada Kaum Hunza Dalam Memanjangkan Usia Mereka.

Pokok Pine Cypress Dikatakan Memiliki Keupayaan Luar Biasa Berikutan Memiliki Ciri-Ciri Anti Virus, Kuman Dan Depresif. Ia Dikatakan Mampu Melegakan Kesihatan Dan Membantu Sistem Penghadaman Dan Perkumuhan Supaya Berfungsi Dengan Lebih Baik.

Pendek Kata, Jika Penemuan Menyeluruh Terhadap Pokok Ini Siap Berada Di Tangan, Hasilnya Sangat Menakjubkan. Ini Kerana Setiap Inci Pokok Ini Boleh Digunakan Dalam Tujuan Perubatan Moden.


3-Kristal Galian:

Sambungan Kepada Cerita Mengenai Kaum Hunza,Sebenarnya Kaum Hunza Mengamalkan Diet Dalam Minuman Dan Perubatan Mereka Dengan Menggabungkan Penggunaan Air Telaga Yang Bercampur Dengan Pine Cypress Dan Garam Kristal Galian.

Ini Menjadikan Air Bertenaga Dan Hidup Yang Diminum Oleh Kaum Hunza

Malah Dr Coanda (Seorang Pakar Perubatan) Pernah Menyatakan Mineral Dan Garam Adalah Elemen Penting Yang Ada Di Lembah Hunza.

Ini Adalah Kunci Rahsia Yang Tidak Pernah Didedahkan Olehnya Kepada Khalayak.

Saya Tidak Mahu Menjawab Kenapa Mereka Tidak Mendedahkan Punca Keajaiban Air Minuman Kaum Hunza, Tetapi Saya Ingin Menegaskan Bahawa Kedua-Dua Bahan Ini Adalah Mukjizat Dari Nabi.

“Nabi Muhammad SAW Pernah Bersabda Dengan Memakan Secubit Garam Akan Dapat Menghindarkan 330 Jenis Penyakit. Islam Sebenarnya Sudah Menemui Teori Perubatan Yang Hebat Tetapi Dimanipulasikan Oleh Barat,”


4-Air Zam-Zam-

Kami Gunakan Air Zam-Zam Kerana Ia Adalah Air Yang Terbaik Di dunia.


Untuk Penyakit Selain Kencing Manis Boleh Ke?

=====


Boleh

Untuk info lanjut, boleh baca di sini.

No comments: