Sunday, November 29, 2015

Diet Kamikaze – Teknik Kuruskan Badan Tanpa Produk Pelangsingan & Tanpa Berlapar


Diet Kamikaze adalah merupakan teknik unik kuruskan badan yang ditulis dalam bentuk ebook. Melalui teknik ini, anda tidak perlu ;
  • Tak perlu guna/pakai sebarang produk pelangsingan.
  • Tak perlu berpuasa.
  • Tak perlu lupakan makanan kegemaran anda. Anda boleh makan macam biasa.
  • Tak perlu lakukan senaman keras.
  • Tak perlu menyeksa badan.

Bagaimana Kegemukkan Boleh Terjadi?

Gemuk terjadi akibat LEMAK berlebihan. Dijelaskan begini ya, badan anda sentiasa menggunakan tenaga untuk melakukan kerja seharian. Tenaga ini datangnya daripada makanan yang anda suap masuk dalam mulut anda.
Kalau sekiranya anda suap masuk BANYAKKK makanan dalam mulut anda, ia disimpan sebagai TENAGA. Dan sekiranya anda tidak menggunakan tenaga tesebut, maka ia akan tersimpan sebagai TENAGA LEBIHAN atau dikenali sebagai LEMAK BERLEBIHAN. Anda GEMUK sebab anda tak kawal kemasukan makanan dalam perut anda dan anda tidak menggunakan lemak berlebihan ini.
Untuk kurus, secara teorinya anda perlu mengawal pembentukan lemak baru dan pada masa yang sama menghapuskan lemak yang sedia ada pada badan. Strategi inilah yang ditekankan dalam panduan Diet Kamikaze ini.

Kandungan Panduan Diet Kamikaze

Dalam panduan Diet Kamikaze, anda akan diterangkan kenapa lemak susah nak hilang. Ramai orang cuba guna pelbagai produk pelangsingan, berpuasa, bersenam dan sebagainya, tapi tak kurus-kurus jugak. Kalau ada yang berjaya sekalipun, ia hanya untuk tempoh sementara. Bila dah tak ambil produk pelangsingan, berat badan naik semula secara mendadak!
Setelah anda faham tentang konsep ini, anda akan diajar cara yang betul untuk menurunkan berat badan. Menerusi cara ini, anda tidak perlu bimbang tentang makanan yang anda makan sebelum ini kerana anda akan tetap makan makanan yang sama juga... :)
Untuk memastikan anda berjaya melaksanakan teknik ini dengan betul, anda akan dibekalkan dengan senarai tugasan-tugasan mudah yang perlu dilakukan. Tugasan-tugasan ini akan dipantau oleh pemilik panduan ini menerusi email (medium utama) dan juga Whatsapp. Walaubagaimanapun pemantauan ini tidak diwajibkan. Anda boleh memilih sama ada ingin dipantau ataupun tidak.
Setelah anda berjaya menurunkan berat badan kelak, anda hanya perlu terus amalkan diet dan cara hidup sihat untuk mengekalkan kelangsingan anda. Semudah itu sahaja!

Testimonial

Untuk makluman anda, panduan Diet Kamikaze ini telah membantu ratusan individu yang mengalami masalah kegemukkan. Berikut merupakan sebahagian daripada testimonial-testimonial mereka yang telah berjaya :















Dah Sedia Nak Kuruskan Badan?

Sekiranya anda berminat untuk mengurangkan berat badan dengan cara yang mudah serta tidak menyeksakan, anda bolehlah memilih salah satu daripada pakej di bawah mengikut kesesuaian serta kemampuan anda :
Sila klik di sini

No comments: