Rabu, Februari 24, 2016

Takaful Anak


En Prospek, boleh saya tahu, anda ada berapa anak sekarang?
Dua!

Katalah isteri anda mengandung lagi, adakah anda mampu untuk membesarkan anak ketiga anda?

Rasanya saya mampu!

En Prospek, bolehkah anda pastikan apabila anak anda telah dewasa, mereka akan menjaga anda pada usia tua?

Saya tidak pasti!

En Prospek, saya ada seorang budak untuk anda ambil sebagai anak angkat. Apa yang diperlukan adalah anggap dia sebagai anak ketiga anda.

Belanjakan jumlah yang sama sebagaimana anda lakukan dalam membesarkan kedua-dua anak anda yang sebelum ini.

Tetapi izinkan saya pastikan kepada anda yang anak ini akan menjaga anda pada usia tua, beliau akan menyumbangkan pendapatan untuk menyara kehidupan anda.

Sekiranya anda meninggal dunia lebih awal daripada yang dijangkakan, beliau akan mengambil alih tanggung jawab perbelanjaan keluarga anda.

Mahukah anda mengambil anak ini sebagai anak angkat?

Sudah tentu. Di mana saya boleh dapatkan beliau?

Anak ini dipanggil Takaful Anak.

Saya sedia membantu.
.
Ahmad Hanizam Abdullah
019-7589774
www.hanizamagency.wordpress.com

Tiada ulasan:

Hadiah yang bermakna untuk ibu bapa anda

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.. . Hadiah yg amat bermakna untuk ibu bapa anda!!! 🎁 🎁 . GREAT EASTERN TAKAFUL telah melancarkan...