SECRET Iklan Tarik Prospek...
.
Dalam post hari ini saya nak share dengan anda 1 SECRET tentang iklan tarik prospek.
.
Ianya strategi yang sahabat saya selalu guna waktu nak hasilkan iklan FB Ads tarik trafik/prospek berduyun duyun ke laman web beliau.
.
Iaitu anda perlu pastikan 1 advert set untuk 1 placement.
.
Saya ulang lagi sekali,1 advert set untuk 1 placement.
.
Placement bermaksud kat mana anda nak prospek nampak iklan anda.
.
Samada di Desktop News Feed, Desktop Right Column atau Mobile News Feed.
.
Bila prospek dah ramai masuk laman web anda, mereka akan tertangkap di FB Pixel yang anda pasang sebelum ni.
.
Lepas tu mudah lah untuk anda buat iklan retargeting FOLLOW RAPAT prospek anda ke mana sahaja di dalam Facebook!
.
Teknik ni MEMANG POWERFUL!
.
Apa yang saya share dengan anda tadi adalah salah satu perkara yang sahabat saya terangkan secara detail step by step di dalam Video Teknik Facebook Retargeting.
.
Jika anda SERIUS nak belajar teknik ini, anda boleh dapatkan full akses DI SINI -->
.
Dalam post hari ini saya nak share dengan anda 1 SECRET tentang iklan tarik prospek.
.
Ianya strategi yang sahabat saya selalu guna waktu nak hasilkan iklan FB Ads tarik trafik/prospek berduyun duyun ke laman web beliau.
.
Iaitu anda perlu pastikan 1 advert set untuk 1 placement.
.
Saya ulang lagi sekali,1 advert set untuk 1 placement.
.
Placement bermaksud kat mana anda nak prospek nampak iklan anda.
.
Samada di Desktop News Feed, Desktop Right Column atau Mobile News Feed.
.
Bila prospek dah ramai masuk laman web anda, mereka akan tertangkap di FB Pixel yang anda pasang sebelum ni.
.
Lepas tu mudah lah untuk anda buat iklan retargeting FOLLOW RAPAT prospek anda ke mana sahaja di dalam Facebook!
.
Teknik ni MEMANG POWERFUL!
.
Apa yang saya share dengan anda tadi adalah salah satu perkara yang sahabat saya terangkan secara detail step by step di dalam Video Teknik Facebook Retargeting.
.
Jika anda SERIUS nak belajar teknik ini, anda boleh dapatkan full akses DI SINI -->
Harap perkongsian ini beri manfaat kepada anda
No comments:
Post a Comment