Sunday, July 26, 2009

Cerita dari London


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
..
Rasa macam tak percaya je dah jejak kaki ke slaah satu ibu kota terbesar dunia iaitu London. Saya ke sini mengikuti kursus yang dihantar oleh pihak pengurusan. Maklumlah, untuk datang dengan belanja sendiri tak mampu.
..
Insyaallah dalam masa 2-3 tahun lagi saya akan bawa pula famili bila matlamat dah tercapai nanti. Memang menarik dan banyak tempat menarik saya dah pergi. Apa pun buat masa ni gambar-gambarnya belum siap lagi, saya akan update sedikit masa lagi.

..
Di sini memang cara bekerja dan budaya diaorang berbeza daripada di Malaysia tapi apa yang saya perhatikan, masih ramai Mat Salleh ni berbudi bahasa dan hormat orang lain di tempat awam. Memang saya cadangkan kepada sesiapa yang banyak duit dan dah kaya untuk datang berbelanja di sini. Peluang untuk buat bisnes pun saya tengok memang banyak. Rugi kalau tengok saja, saya pun beli cenderehati utntuk dibawa balik.
..
Terfikir lak, kalau banyak duit nih, borong je semua yang ada tapi sabar jelah.
..
..
Salam dari Canary Wharf, London
26 Julai 09
..
Nizamsky

No comments: