Tuesday, March 02, 2010

Menukar perbelanjaan menjadi pendapatan lumayan

Hari minggu lepas saya, isteri dan anak-anak berbelanja di Giant, Pelentong dan semasa menunggu anak-anak bermain di taman permainan kawasan tu, dia minta pergi beli barangan Cosway.
.
Katanya, kawan di tempat kerja yang mejadi ahli dah bertukar kerja jadi perlu beli sendiri barangan dan juga pesanan daripada kawan beliau.
.
"Apa kata kita jadi je ahli Cosway dan secara automatik boleh jadikan sebagai bisnes sampingan?" tanya saya.
.
Dia suruh saya daftar atas nama saya dan berjanji untuk sama-sama promote bisnes ni. Apa yang bermain di fikiran saya ialah dengan cara ini iaitu menukar brand sahaja dan pada masa yang sama ajak rakan-rakan yang lain melakukan perkara yang sama maka secara tak langsung satu bisnes telah dijalankan.
.
Manfaat diperolehi kepada kedua-dua pihak. Inilah yang dipanggil menukar perbelanjaan menjadi pendapatan lumayan. Setiap bulan kita berbelanja membeli sabun, syampu dan lain-lain barangan keperluan di kedai mahupun pasaraya. Kali ini kita hanya tukarkan brand tersebut kepada Cosway dan ajak ahli keluarga dan rakan-rakan lakukan perkara yang sama. Tanpa melengah masa saya tanyakan petugas di kaunter, isi borang dan dengan bayaran sebanyak RM60 saya mendaftar sebagai ahli Cosway.
.
Berikut adalah maklumat tentang Cosway:
..
COSWAY began operations in December 1979, with a simple concept of distributing quality products at highly competitive prices through a unique Network Marketing system. Today, it has grown to become one of Asia's largest Network Marketing companies. The COSWAY formula has helped thousands of members to achieve tremendous financial success. Here are some facts about COSWAY:
..
• COSWAY's
5Ps of Marketing - A powerful combination of effective business and marketing strategies.
• Authorised Capital of RM500 million and a Paid-up Capital of RM155 million.
• A subsidiary of
BERJAYA GROUP, a multinational conglomerate known for its diversified interests.
• Headquartered in Wisma COSWAY with majority ownership of the office space. This 26-storey building is located in the middle of Kuala Lumpur's premier Golden Triangle.
.
The COSWAY Commitment
.
To Our People
A commitment to create and provide a caring, enriching and rewarding environment for our members and our employees.
.
To Our Customers
A commitment to constantly and actively listen to our customer, understand their changing needs and provide them with excellent value-for-money products and services.
.
Sekiranya berminat untuk menjadi ahli dengan group saya, sila emailkan nizamsky@gmail.com atau sms 019-7589774 (Nizam). No. ahli Cosway saya ialah J224249.

1 comment:

Goldman said...

COD emas tulen 999.9 Pamp Suisse Lady Fortuna 10 gram, harga semasa RM 1360.

Untuk harga emas jongkong dan lain-lain yang hebat sila hubungi kami di goldman999.9@hotmail.com.

Harga lagi murah daripada Habib, Poh Kong dan dealer2 lain. Bekalan antarabangsa.

Rebat tunai segera RM 1,000 hingga RM 1, 500.

Harga belian semula yang hebat.

Terima kasih.