Wednesday, October 05, 2016

i-Great Ameen

1454400267143
Hadiahkan pemberian kasih sayang dan amalan yang berterusan dengan i-Great Ameen.
Pemberian yang berterusan
Apabila anda sedang merancang untuk mendapatkan hadiah hari jadi buat orang yang tersayang, anda sentiasa memikirkan benda yang boleh dizahirkan seperti hadiah aksesori, kek hari jadi, bunga dan lain-lain. Anda membelanjakan wang untuk memeriahkan majlis tersebut dengan harapan memori tersebut akan dikenang selamanya. Simbolik kasih sayang ini sudah tentu dihargai tetapi ia hanyalah sementara.
Anggaplah ianya sebagai satu cara yang penuh bermakna bagi membuktikan kasih sayang anda dengan melindungi masa hadapan mereka yang tersayang. Realitinya, kebanyakan orang akan mengaitkan pelan perlindungan dengan tragedi, tetapi pada hakikatnya, inilah erti SAYANG yang sebenarnya.
Apakah manfaatnya untuk keluarga anda? Sebagai permulaan, ia mungkin bermakna mereka boleh terus mendiami rumah mereka yang penuh dengan kenangan, mereka juga tidak akan berhutang untuk memenuhi keperluan mereka dan impian anak anda untuk melanjutkan pelajaran ke menara gading boleh direalisasikan.
Itulah dinamakan hadiah kasih sayang yang sebenarnya. Ianya adalah i-Great Ameen.

Manfaat-manfaat utama
  1. Pendaftaran mudah tanpa pengunderaitan perubatan
    • Kami memudahkan anda untuk mendapatkan perlindungan di hari tua anda. Anda juga boleh memilih khidmat Badal Haji untuk memastikan ibadah haji anda dilaksanakan.
  2. Caruman bulanan mampu bayar serendah RM50
    • Tetapkan tahap perlindungan anda daripada 1 ke 10 unit perlindungan mengikut keperluan anda. Setiap unit bernilai RM50 sebulan.
  3. Tempoh perlindungan sehingga usia 85 pada hari lahir berikutnya
    • Anda akan dilindungi sehingga usia 85 pada hari lahir berikutnya supaya anda boleh menikmati hari tua anda dengan tenang.

Tertakluk kepada terma dan syarat
Senario Ringkas mengenai i-Great Ameen
Seorang ayah yang berusia 50 tahun membuat keputusan untuk menyertai pelan i-Great Ameen dan merancang untuk meninggalkan sedikit wang keperluan untuk membantu keluarganya sekiranya kejadian yang tidak diingini berlaku. Beliau bercadang untuk mencarum sebanyak RM250 (RM50 x 5 unit) sebulan yang mempunyai jumlah perlindungan sebanyak RM53,420 (RM10,684 X 5 unit). Dia berasa senang hati kerana anak lelaki bongsunya dapat menggunakan wang tersebut untuk melanjutkan pelajaran walaupun dia sudah tiada lagi.
1454659553402
Saya sedia membantu. Untuk maklumat lanjut, bleh hubungi saya sekarang.
AHMAD HANIZAM BIN ABDULLAH

No comments: