Rabu, November 25, 2015

Rahsia Suami & Isteri – Panduan Seks Lengkap Untuk Suami Isteri Serta Bakal Pengantin



Pengetahuan tentang hubungan seksual sebenarnya sangat penting untuk pasangan suami isteri dan juga bakal pengantin. Banyak masalah yang akan timbul jika anda tidak mempersiapkan diri anda dengan ilmu tersebut.
  • MASALAH BAKAL SUAMI - Anda risau takut tak perform di malam pertama nanti? Takut-takut isteri baru nak start anda pulak dah klimaks. Sebabnya first time tengok semua-semua yang ada pada isteri secara live. So bila dah tidak tahan tu yang cepat “layu” tu..malu woo..
  • MASALAH BAKAL ISTERI - Orang kata malam pertama first time “bersama” suami, anda akan berasa sakit yang tak terhingga. Nak-nak lagi bila suami jenis gopoh main redah aje. Bagaimana ye nak atasi tu semua? Sakit ke “bersama” suami nanti? Berapa lama sakitnya? Nak Tanya kawan yang dah kawin segan. Nak cari info camni di kedai buku lagi lah takde. Kat internet pun infonya tak lengkap dan blur gitu..huhu.
  • MASALAH SUAMI - Dulu baru kahwin performance memang tip top. Yelah barang baru kan. Masa tu hari-hari tak sabar nak tunggu hari malam. Pantang bersentuh..huhu. Tapi sekarang performance dah x berapa tip top. Mungkin daya penariknya dah kurang kot. Isteri pun buat tak tau je. Mungkin juga penat sebab kerja siang malam. Tapi takkan nak makan ubat kuat pulak cam orang dah separuh abad. Penyakit kencing manis pun takda. Nak bersama isteri pun rasa cam malas je. Takde apa2 yang special. Buat pun atas dasar tanggungjawab. Yelah buat benda yang sama setiap kali memanglah jemu.
  • MASALAH ISTERI - Dulu waktu baru kahwin en suami hari-hari mau. Pantang ada free. Tapi sekarang en suami dah tak macam dulu. Mungkin dah tak seksi cam dulu kot. Yelah waktu “bersama” pun dah semakin kurang. Awal kawin hari-hari, 2 tahun kawin sekali seminggu, 5 tahun kawin sekali 2 minggu, sekarang sekali sebulan. Kadang-kadang tengok en suami tu cam dah kurang nafsu je. Mungkin dia sendiri dah jemu dari dulu hingga sekarang ulang2 guna teknik yang sama. Mane boleh tahan camni asyik tak cukup “makan” je. Nak cipta teknik baru manelah tau. Takkan nak tanya kawan-kawan pulak. Ada ke rujukan untuk dapatkan info benda-benda camni? Nak juga refresh “hubungan” dengan en suami cam 10 tahun waktu mula-mula kawin dulu.

Kandungan Rahsia Suami & Isteri

Panduan ini terdiri daripada 5 modul utama dan 2 bonus yang ditulis dalam bentuk ebook. Berikut merupakan topik-topik yang akan anda pelajari daripada panduan ini :
  • Mengapa Perlu Ada Pengetahuan Seks

    Dalam bab ini, anda akan diterangkan tentang kepentingan pendidikan seks. Setelah anda sedar akan kepentingannya, barulah anda akan rasa ia sangat penting untuk dipelajari dan diamalkan dengan cara yang betul
  • Daya Tarikan Lelaki Terhadap Wanita

    Dalam bab ini anda akan diterangkan apakah perkara-perkara yang menjadi daya penarik lelaki terhadap wanita. Dengan pengetahuan ini, anda bolehlah mempersiapkan diri anda supaya pasangan sentiasa tertarik dengan anda.
  • Daya Tarikan Wanita Terhadap Lelaki

    Dalam bab ini anda akan diterangkan apakah perkara-perkara yang menjadi daya penarik wanita terhadap lelaki. Dengan pengetahuan ini, anda bolehlah mempersiapkan diri anda supaya pasangan sentiasa tertarik dengan anda.
  • Tips, Teknik Dan Cara Melakukan Hubungan Intim

    Terdapat banyak tips seks yang akan dikongsikan yang mana ia merangkumi sebelum melakukan hubungan seks, tips ketika melakukan hubungan seks dan tips selepas melakukan hubungan seks.
  • Tips Mengenai Seks

    Bagi memantapkan lagi hubungan intim anda, dalam bab ini anda akan diterangkan tentang cara-cara untuk pancutkan isteri, cara puaskan isteri, kesilapan suami ketika hubungan seks, cara untuk tahan lama, tips ciuman dan banyak lagi.
  • Bonus 1 - 50 Posisi Terbaik Seks

    Dalm bonus ini, anda akan dibekalkan dengan gambar ilustrasi beserta penerangan lengkap berkenaan dengan 50 posisi seks terbaik yang mampu memuaskan anda dan pasangan ke tahap maksima.
  • Bonus 2 - Rahsia Pancutkan Isteri

    Ramai suami tidak tahu langsung atau kurang arif bahawa isteri mereka juga boleh terpancut. Dalam bonus ini, anda akan dibekalkan dengan gambar ilustrasi beserta penerangan lengkap tentang cara-cara untuk membuat isteri anda terpancut.
  • Siapa Yang Patut Mendapatkan Panduan Ini?

    Untuk makluman anda, panduan 18 SX ini bukan untuk semua orang! Panduan ini sebenarnya ditulis khas untuk individu-individu berikut sahaja :
    • BAKAL SUAMI - Ada tidak perlu “tewas” dan jangan sampai “tewas” di malam pertama nanti. Jangan jadi nakhoda yang tidak cekap mengemudi kapal hingga membawa kepada karamnya kapal di landa badai..huhu. Yelah selama ini anda pun tiada pengalaman mengemudi kapal bukan. Setidak-tidaknya anda bolehlah mempelajari secara teori bagaimana menjadi nakhoda yang “cekap” mengemudi kapal. So nanti takde lah bila tiba masanya anda terpinga-pinga sebab tiada ilmu. Ini kerana kebanyakkan suami yang “tewas” ketika bersama isteri adalah disebabkan terlalu gopoh dan tidak sabar kerana kekurangan ilmu mengenai hubungan intim suami isteri. Jangan malukan diri bro. Jangan nanti wife perli “badan je cam Abang Sado, tapi lembik” ..huhu.
    • BAKAL ISTERI - Membaca panduan ini akan mengubah persepsi anda dari risau dan bimbang mengahadapi malam pertama kepada tidak sabar dan teruja untuk menempuh malam pertama. Sebenarnya jika anda dan suami tahu cara menghadapi malam pertama dengan cara yang terbaik, pastinya anda tidak sabar menghadapi Malam ke-2 keesokannya selepas Malam Pertama. Tak caya cubalah..
    • SUAMI - Dah tiba masanya untuk anda “refresh” kembali hubungan anda dengan isteri. Ketampanan dan kecantikkan memang tidak kekal selamanya. Tetapi itu tidak bermakna nafsu bersama isteri pun turut kendur dim amah usia. Kami amat yakin jika anda mempraktikkan apa yang dikongsikan di dalam panduan ini, anda akan rasa muda 10 tahun dari usia anda sekarang. Jadikanlah 1001 malam anda umpama malam pertama bersama isteri yang tercinta. Bagi anda yang ada masalah cepat pancut atau kurang bernafsu dengan isteri inilah masanya untuk anda mengembalikan kelakian anda. Praktikkan semua teknik yang dikongsikan sepenuhnya bersama isteri. Anda tidak perlu mengeluarkan wang setiap bulan untuk membeli ubat kuat untuk tujuan ini. Walau bagaimanpun jika anda tiada masalah cepat pancut atau kurang bernafsu terhadap isteri, kami tetap mencadangkan anda untuk memiliki panduan ini kerana 2 bonus iaitu 50 Posisi Seks Terbaik dan Rahsia Pancutkan Isteri yang diberikan di dalamnya amat-amat berguna untuk anda “polish” lagi tahap keperkasaan anda demi kepuasan isteri yang tercinta. Tidak salah untuk keluarkan sedikit modal untuk faedah bersama bukan?
    • ISTERI - Jika selama ini anda kurang menjaga penampilan dan kecantikkan ketika di rumah sebelum ini, dah sampai masanya untuk anda jaga semua itu untuk “menambat” kembali hati en suami. Tahukah untuk menambat hati en suami tidak semestinya anda perlu kurus , cantik dan putih umpama Neelofa mahupun Fazura? Dengan menjaga penampilan atau dengan kata mudah “pasang badan” ketika di hadapan en suami sudah cukup untuk anda kelihatan seksi di mata en. suami. Selain itu, dengan mendapat info mengenai teknik dan posisi “terbaru” tu pastinya boleh membuatkan en suami kembali “mengganas” persis kucing tenampak ikan kembung segar. So kongsi-kongsikanlah dengan en suami.
  • Dapatkan Sekarang!

Tiada ulasan:

Peluang bisnes yang tidak harus dilepaskan

STG..?? APA ITU STG..???  😍 😍 Kami team Smart Tycoon Group (STG). Team terbesar yg bernaung di bawah salah satu syarikat yg pa...