
..
1 Commitment - Anda harus sentiasa mempunyai komitmen di dalam pemasaran anda.
..
2 Investment - Anda harus menganggap aktiviti pemasaran anda sebagai satu pelaburan.
..
3 Consistent - Jadikan pemasaran anda konsisten.
..
4 Confident - Jadikan prospek yakin dengan anda.
..
5 Patient - Anda harus sabar untuk mengekalkan komitmen.
..
6 Assortment - Anda harus lihat pemasaran anda adalah terdiri dari campuran pelbagai jenis teknik pemasaran yang berbeza dan bukan satu sahaja.
..
7 Subsequent - Anda harus mengetahui yang keuntungan adalah mengikut jualan anda.
..
8 Convenient - Anda harus Jadikan bisnes anda memudahkan pelanggan anda.
..
9 Amazement - MAsukkan elemen kejutan di dalam pemasaran anda
..
10 Involvement - Buktikan yang anda sentiasa prihatin dengan prospek dan pelanggan anda dengan sentiasa melakukan follow up

....
11 Measurement - ukur setiap teknik pemasaran yang anda buat untuk mengetahui tahap ke'effektif'an nya.
...
12 Dependent - Belajar bergantung kepada bisnes orang lain dan sebaliknya.
....
13 Armament - Anda harus mempunyai skil utama guerilla marketing iaitu teknologi.
..
14 Consent - Gunakan pemasaran untuk mendapat persetujuan prospek, kemudian tukarkan persetujuan tersebut kepada jualan
..
15 Content - Jual isi yang anda tawarkan dan bukan gaya.
...
16 Augment - Apabila aktiviti pemasaran anda berjalan lancar, lakukan sesuatu untuk menjadikannya lebih baik.
No comments:
Post a Comment