Tuesday, February 01, 2011

Nenek 74-Tahun Jadi Jutawan Senyap Dibongkar!


Salam,

Saya ingin bertanya satu soalan penting..

'Sudahkah anda buat duit di internet?'

Jika belum, mengapa tidak??

Ramai yang keliru bagaimana cara termudah untuk buat duit diinternet, dan disini saya akan ringkaskan 3 teknik penting yang mesti anda tahu untuk buat duit cara senang.

Tetapi sebelum itu, biar saya jelaskan bahawa wang yang anda perolehi daripada internet adalah dengan menjual produk samada dalam bentuk fizikal atau yang boleh didownload.

Produk fizikal seperti tudung, pakaian kanak-kanak, buku, makanan kesihatan adalah biasa dijual diinternet. Jangan terkejut jika saya dedahkan bahawa ada orang malaysia sudah jadi jutawan dengan menjual tudung bawal sahaja! Pehh...

Manakala produk yang boleh didownload pula adalah seperti ebooks, audio, video dan software. Biasanya produk-produk ini berkaitan dengan bisnes internet juga.

Jadi sekarang anda tahu dari mana duit itu datang, kemudian saya akan dedahkan sistem yang saya gunakan iaitu 3 rahsia penting:

* Cari orang yang mempunyai masalah besar atau keperluan penting

* Cari produk hebat yang boleh menyelesaikan masalah tersebut

* Cari jalan untuk menyediakan produk kepada mereka pada setiap masa

3 rahsia di atas jika anda sudah mahir, anda boleh goyang kaki dan buat duit 24 jam lebih daripada orang lain. Contohnya...

** Nenek 74-Tahun Yang Jadi Jutawan **

Seorang nenek Margie Garrison memang hebat. Beliau berumur 74 tahun dan tinggal di Florida, USA dan menghidap penyakit arthritis (sakit sendi tulang) selama 43 tahun. Selepas doktor beritahu beliau terpaksa menggunakan kerusi roda untuk bergerak, Margie mula gelabah dan mencari formula untuk menyembuhkan penyakitnya.

Dengan menggunakan teknik semulajadi seperti pemakanan beliau berjaya mengurangkan penyakit tersebut. Dan orang hebat tahu apa yang perlu dilakukan. Beliau menulis pengalamannya dan teknik semulajadi tersebut dalam sebuah ebook dan menjualnya dengan harga $40 melalui satu laman web.

Hasilnya tentu mengejutkan anda! Sehingga hari ini beliau sudah menjual lebih 210,000 ebook dan menjana lebih $2,800,000! (Peh.. lebih RM8.4 juta--daripada sebuah ebook!!)

Jika anda lihat nenek Margie telah menggunakan 3 teknik diatas untuk menjadi jutawan cara senyap dan bukti hebat bagaimana orang biasa juga boleh jadi kaya.

Saya harap kisah nenek Margie ini akan memberikan anda sedikit inspirasi untuk terus maju!

1 comment:

Unknown said...

saya pernah baca pasal ebook ni. orang putih bagus. dia tak copy dan paste ebook tu tempat lain. tapi rela beli yang original. kalau orang kita.. hmm..

[Jemput ke blog saya untuk tips Kerja Part Time Online]