Wednesday, October 23, 2013

DK Integrated Logistics & Supply Sdn Bhd


Terima kasih kerana berkunjung ke blog kami http://dkilslogistics.wordpress.com/
Tujuan utama blog ini diwujudkan adalah untuk kami berkongsi maklumat dan juga mengemas kini segala aktiviti bisnes dan juga kepakaran yang ditawarkan bagi memudahkan segala urusan logistik anda. Berikut adalah maklumat syarikat:
DK Integrated Logistics & Supply Sdn Bhd
Nama Syarikat : DK Integrated Logistics & Supply Sdn Bhd
No Pendaftaran Syarikat : 543512-M
Tarikh Syarikat Ditubuhkan : 31hb Mac 2001
No Pendaftaran dengan Kementerian Kewangan Malaysia :357-01002931
Alamat Syarikat : No 12A, Jalan Tembikai 6, Taman Kota Masai, 81700 Pasir Gudang, Johor
Nama Pengurus : Zakiyah Md Taib
No Tel Syarikat : 019-7063417
Alamat Email Syarikat : dkils_jb01@yahoo.com
Jenis Perniagaan
Pengangkutan/Sewaan Lori,Perpindahan Pejabat atau persendirian dan perkhidmatan-perkhidmatan yang berkaitan contohnya membekalkan tenaga kerja dan material pembungkusan.
Perkhidmatan Yang Ditawarkan
Kami di DK Integrated Logistics & Supply Sdn Bhd menawarkan perkhidmatan seperti:
• Menyediakan pelbagai pengangkutan lori untuk disewa sama ada 3 tan, 5 tan, 8 tan, 10 tan, trailer 20 kaki 40 kaki dan sebagainya dengan harga yang berpatutan. (lori terdiri dari jenis kanvas dan box)
• Berpengalaman dalam menguruskan kerja-kerja perpindahan sama ada dalam sektor kerajaan@swasta iaitu membekalkan tenaga kerja mahir untuk melakukan kerja-kerja membungkus peralatan pejabat/kilang/stor/ isirumah termasuk kerja mengangkat, membuka bungkusan dan menyusun semula di lokasi baru.
• Merupakan syarikat yang berdaftar dengan MOF di bawah kod bidang – Mencuci Bangunan, Membersih Kawasan, Mengangkat Sampah dan mempunyai pengalaman yang luas dalan bidang yang berkaitan.
Sekiranya anda ingin mengetahui maklumat lanjut dan juga sebarang pertanyaan, boleh hubungi Puan Zakiyah Md Taib (019-7063417) :)

No comments: