Tuesday, April 28, 2009

Kenali karakter anda melalui nama

Saya percaya anda pernah mencuba mana-mana program atau bacaan tentang ciri-ciri atau karakter diri sama ada berdasarkan tarikh lahir, nama dan sebagainya. Disini saya ingin berkongsi dengan anda di mana saya baru mendapat satu program untuk menceritakan karakter diri dengan hanya menaip nama penuh.
.
Apa yang menariknya, saya boleh katakan ia adalah 99% tepat. Yelah, diri sendiri yang akan tahu apa sikap dan kehendak anda selama ini, kan?
.
Saya sendiri mencubanya dan setelah 32 tahun membawa diri dan nama ini, berikut adalah hasil analisisnya:
.
Individualism is your outstanding characteristic. You are creative and you have a pioneering spirit. You have excellent leadership qualities, but you may prefer to work alone. You have the courage to carry out your ideas.
.
Negative traits to watch out for are selfishness and stubbornness. No matter how good your ideas are, there are times when you must be willing to let other people have their way. Do it with good grace.
.
In romantic relationships you tend to be the more dominant partner. You prefer a straightforward relationship, and don't want to get involved with someone who doesn't give you full attention. You are most compatible with people having 2, 4, 7 or 9 personalities. When you find the right mate, you put lots of energy into the relationship.
.
Although you have the skills for a career requiring executive ability or supervisory skills, you may decide you prefer to work on your own as much as possible, perhaps running your own business, or working at a job that allows you to exercise your inventiveness.
.
.
Kepada anda yang berminat dan nak tahu apakah karakter anda, emailkan nama penuh anda dan saya akan berikan analisisnya. Email saya ialah nizamsky@gmail.com. Nyatakan yang anda berminat untuk tahu karakter, berikan nama penuh anda.

No comments: