Saturday, November 15, 2008

Menjadi Jutawan Melalui Penuasan Kewangan

Kunci kepada mencipta kekayaan yang besar dan menjadi jutawan ialah dengan menggunakan penuasan kewangan, kan?..

Anda mungkin telah mendengarnya beratus kali sebelum ini. Untuk mendapatkan sejumlah wang yang lebih besar pada kadar yang lebih cepat, anda perlu menggunakan “wang orang lain.”..

Dengan menggunakan penuasan kewangan, anda mencipta keupayaan untuk mempunyai lebih banyak kuasa membeli dan mendapatkan semula wang daripada pelaburan anda dengan lebih cepat dan dengan itu anda boleh mengambil kesempatan terhadap peluang lain yang mendatang...

Definasi Penuasan Kewangan paling ringkasnya ialah menggunakan wang yang dipinjamkan untuk membeli aset. Kepada orang yang telah berada dalam ‘laluan pantas’ dalam membina kekayaan memahami sebaiknya bahawa dengan menggunakan produk dan alat pinjaman yang diperolehi oleh mereka, mereka boleh gunakan hutang berkenaan dengan cara yang boleh memberikan mereka banyak kelebihan berbanding orang biasa...

Ia mungkin dalam bentuk sama ada meminjam wang daripada bank atau daripada peminjam individu bagi memperolehi situasi menang-menang bagi kedua-dua pihak.

...

..

Begini caranya:

  • Anda temui satu hartanah komersil bernilai RM1,000,000 yang diuruskan dengan baik, dalam keadaan yang amat hebat dan dipenuhi dengan penyewa yang mempunyai 5-10 tahun lagi tempoh baki pajakan mereka.
  • Anda boleh membeli hartanah tersebut dengan tunai tetapi semua wang anda akan terikat dengan pelaburan ini sahaja.
  • Sebaliknya, anda boleh mendapatkan pinjaman hartanah tersebut yang hanya menghendaki RM200,000 sebagai bayaran pendahuluan.
  • Hasilnya, bank akan dapat 6% faedah daripada pinjaman, anda perolehi RM2,0000 aliran tunai daripada pendapatan sewa.
  • Anda sekarang mempunyai RM80,000 tunai untuk digunakan bagi peluang pelaburan lain.
  • Dalam masa dua tahun, anda mampu membuat pembiayaan semula ke atas hartanah yang anda beli ini, di mana membenarkan anda keluarkan RM20,000 yang asal keluar daripada pelaburan dan masih memperolehi RM2,000 aliran tunai bulanan. Sekarang anda memiliki keseluruhan hartanah dengan Wang Orang Lain / Other People’s Money (OPM) dan boleh pula mengulangi proses untuk membeli lebih banyak pelaburan yang berpotensi memberi pulangan.

..

Ambil senario yang sama dengan seseorang yang tidak mempunyai wang di tangan tetapi telah menemui peluang pelaburan yang hebat ini. Anda, sebagai pelabur boleh mendekati peminjam individu dan membuat satu perjanjian untuk berkongsi pelaburan tersebut. Mereka menjadi ‘orang ringgit’ untuk membantu urusniaga hartanah berjaya dan berjalan lancar manakala anda uruskan hal-hal yang lebih terperinci...

Memandangkan anda mengendalikan semua kerja dan mereka hanya sediakan wang, anda bahagikan pendapatan sebanyak 50/50. Sebagai hasilnya, anda menjadi sebahagian pemilik ke atas hartanah hebat yang menghasilkan pulangan yang tinggi dengan langsung tidak perlu mengeluarkan wang daripada poket sendiri, dan peminjam individu memperolehi pulangan yang hebat daripada pelaburan tanpa perlu menguruskan secara aktif urusniaga dan pelaburan tersebut...

Menggunakan penuasan kewangan merupakan bahagian penting untuk mempercepatkan jumlah kekayaan yang anda boleh hasilkan. Ia memberi anda kemampuan untuk membeli lebih dengan kurang dan gunakan wang anda dengan lebih banyak cara dan bukan hanya satu sahaja. Apabila anda temui satu potensi menang-menang yang membenarkan anda mengambil kesempatan daripada OPM, anda sebenarnya terlibat di dalam salah satu alat pengeluaran kekayaan terbesar yang pernah wujud.





1 comment:

Mrs Rebecca said...

Kami adalah sebuah organisasi yang ditubuhkan untuk membantu orang yang memerlukan
bantuan, seperti bantuan kewangan. Jadi, jika anda akan melalui kewangan
masalah, jika anda mempunyai keadaan huru-hara kewangan dan anda memerlukan dana untuk
memulakan perniagaan anda sendiri atau anda memerlukan pinjaman untuk membayar hutang atau membayar
bil, memulakan perniagaan yang baik atau anda mendapati sukar
mendapatkan pinjaman modal dari bank-bank tempatan, hubungi kami hari ini melalui e - mail
rebeccawilliamsloanfirm@gmail.com

 "Jadi, jangan biarkan peluang ini berlalu begitu sahaja,
Anda dinasihatkan untuk melengkapkan dan mengembalikan butiran di bawah ..

Nama awak: ______________________
Alamat anda: ____________________
Negara awak: ____________________
Tugas anda: __________________
Jumlah pinjaman yang diperlukan: ______________
Tempoh pinjaman: ____________________
Pendapatan bulanan: __________________
Nombor telefon: ________________
Adakah anda memohon pinjaman sebelum: ________________
Jika anda telah memfailkan pinjaman sebelumnya, di mana anda dirawat dengan jujur? ...

Bertindak cepat dan keluar dari tekanan kewangan, keadaan huru-hara, dan cabaran
hubungi REBECCA WILLIAMS LOAN FIRM hari ini melalui e - mail:
rebeccawilliamsloanfirm@gmail.com